Accepterad anton_basic | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Behind you

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? behind you#6029

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albanska kidden. Han är född 2000 i staden unive. albanen har inga kusiner eller bröder på denna stad. Albanen är arbetslös han får pengar från sin a-kassa. Ibland så kan Albanen köpa lite hackar för att åka till gruvan och hitta kopparmalm, järnmalm, diamanter, emelard och stålar, fast Albanen har blivit trött på det för att han blir oftast av med det på grund av folket som vill råna han sedan sälja det och få pengar. Albanen har blivit lurad för mycket i denna stad han har blivit lurad på många saker t.ex bilar. Albanen är ganska schyst, hjälpsam och en kille med glad leende. Albanen hjälper de som är nya i staden för att t.ex tjäna pengar och visa hur denna staden är och vilka grymma saker man kan göra . Albanens intresse är att få mer vänner, vapen, söka gäng, bilar och droger!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt och seriöst RP. Alla scenarion är viktiga och allvarliga för mig. Jag är riktigt social av mig och ser till att alla har en rolig tid tillsammans. Fair play är viktigt för mig så både jag och min motpartner kan vinna scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att alltid vinna scenarion och låter också motparten vinna. Man powergamear inte och försöker inte alltid vinna alltså. I vissa scenarion är det rätta valet att låta motparten vinna. T.ex. om jag blir tagen av polisen i ett scenario åker jag inte bara därifrån för att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Mina vänner snacka om den här servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka