Anton__123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198195723731/edit/info
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton
Vad är ditt discord namn? Anton__123#2938
Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Anton Lako och är i 31 år. Anton har varit staden i ungefär 1 år. Anton går på a-kassa. Anton kommer ifrån Albanien men föddes i Sverige i ett liten by som va väldigt utsatt bland kriminalitet så han är uppväxts med kriminalitet. Hans pappa dog av en överdos. Men resten av familjen arbetar han hårt för att få bort det förflutna och börja skaffa familjer, boende och jobb . Och hans familj lyckades men det men inte Anton Han tog sig in i det kriminalitet livet som sin pappa när han var 19 så har han borra fortsatt med det kriminalitet livet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenhet av RP, jag kommer både ge och ta i scenarion och inte endast spela för makt och pengar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just gemenskapen och det är många spelare som spelar seriöst .
Hur hittade du Unive? när jag började spela då hete det multisatden då såg jag den och testade den sen började jag spela på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och bidra med social RP.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha roliga scenarion med andra och Jag vill att min karaktär ska lära känna många personer.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton
Vad är ditt discord namn? Anton__123#2938
Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Anton Lako och är i 31 år. Anton har varit staden i ungefär 1 år. Anton går på a-kassa. Anton kommer ifrån Albanien men föddes i Sverige i ett liten by som va väldigt utsatt bland kriminalitet så han är uppväxts med kriminalitet. Hans pappa dog av en överdos. Men resten av familjen arbetar han hårt för att få bort det förflutna och börja skaffa familjer, boende och jobb . Och hans familj lyckades men det men inte Anton Han tog sig in i det kriminalitet livet som sin pappa när han var 19 så har han borra fortsatt med det kriminalitet livet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenhet av RP, jag kommer både ge och ta i scenarion och inte endast spela för makt och pengar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just gemenskapen och det är många spelare som spelar seriöst .
Hur hittade du Unive? när jag började spela då hete det multisatden då såg jag den och testade den sen började jag spela på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och bidra med social RP.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha roliga scenarion med andra och Jag vill att min karaktär ska lära känna många personer.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.