Inaktuell anton_8 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? anton_8

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är mitt driv för arbetet och min framtid som Staff på Unive. Jag känner att som MA kan jag visa mina kunskaper och sedan bygga på det. Mina driv för MA arbete är så pass höga så att jag känner att jag kan bidra enormt till servern utav det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja just mig för jag har enormt mycket erfarenheter inom det mesta på FiveM som innehåller, devving, staff arbete och hur man ska bemöta personer. Jag har varit med om det mesta, i alla situationer och kommer därför kunna lösa det mesta andra inte skulle kunna. Jag är en lojal MA/Staff som är fullt driven och vill ösa framåt för att kunna uppnå mina mål inom Unive och kommer alltid kriga för högsta tronen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker det är viktigt att man är professionell och verkligen pratar tydligt så att alla ska kunna förstå vad som kommer ur sin mun. Det är viktigt att visa hänsyn och visa all god respekt till alla även fast det är en liten lallare eller en person som bara snackar skit. Ha disceplin och håll sig borta och hitta annan hjälp om det inte går. Man ska alltid bemöta proffsigt och visa god hänsyn.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Lite hårdare regler och verkligen sätta ner foten och säga till på skarpen så medlemmarna ska förstå om de gjort fel. Man ska inte vara feg och hålla sig undan utan att man ska lära dom bete sig eller rpa riktigt beroende på situation och sits. Tycker att de flesta Medlemmar måste kolla in lite mer in i reglerna som vi kan lösa genom att skaffa in lite tydliga frågor via intervjun och verkligen säga till de.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En Medlem på Unive ska kunna reglerna samt kunna beskriva de, förstå grönt och rött, kunna rpa utan lall, kunna spela standard rp utan att behöva tänka på "vilken regel var det här nu igen" utan att man ha reglerna inplacerad i hjärnan så när det kommer en snubbe och börja snacka med en så tänker man sig in i sin karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som MA har ett stort ansvar att släppa in rätt spelare som verkligen kan och förtjänar att bli Medlem på Unive och kunna halv läsa om dom läser av och allt annat. Jag känner att jag har ett stort ansvar när det kommer till det, men jag har så pass mycket erfarenhet så det är en kladdkaka till vad jag egentligen håller på med, därför ansöker jag till Staff och dev..

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ligger på ca ett par timmar som minst men som MA har man uppenbarligen mer tid, så jag kan välja att rpa och ta medlems ansökningar medans. Jag har tidigare vart högt uppsatt Staff på Unive och ortenwave och flertals andra servrar så jag kan lätt kunna hålla ögat på flertals olika saker samtidigt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka