Nekad Anton_1330 | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sniffax

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Anton_1330#0058

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 270 timmar ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att den nuvarande chefen inte är så aktiv han är mest aktiv på natten, och som chef måste du vara aktiv på dagarna också då det kommer folk och vill prata med chefen. Vi som anställda behöver också få svar på vissa frågor samt att chefen måste ta ansvar och styra upp detta. Vi som jobbar på Falck jobbar intensivt för att vi inte ska gå i konkurs och vi tar alla jobb vi kan men det ända chefen gör att höja allas löner och så anställar han för lite folk. Just nu har vi 2 biträdande och och 2 chefer det behövs absolut inte, det räcker gott och väl med en biträdande. Han behöver också sänka allas löner så att vi inte går i konkurs samt att han beöver anställa aktiva spelare. Men det gör han inte och han är bara aktiv på natten, fast han behövs otroligt mycket dag tid också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är stora just nu jobbar på Falck och har gjort det i snart 1 vecka samt att jag jobbat på Mekonomen tidigare. Jag har varit chef på Taxi bolaget så jag kan hur man ska vara som chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kalle Karlsson och är 31 år gammal (1990). Kalle är född och uppväxt i Göteborg.
Kalle växte upp med sin Pappa då hans mamma var väldigt frånvarande hela hans uppväxt. Men hans pappa var väldigt närvarande under hela Kalles uppväxt eftersom han jobbade mycket hemma. Kalle hjälpte ofta till när Kalles pappa jobba hemma i deras verkstad där dom renoverade bilar och sedan sålde dom. Det var Kalle stora intresse under hela hans uppväxt just att renovera och fixa bilar. Kalle var också väldigt social bland människor han var inte så blyg. Sen när Kalle gick in i tonåren fick han ett eget renovering objekt av sin pappa som han fixa och pilla med själv.
När Kalle hade fyllt 20år flytta han hemifrån och flytta in i staden "Unive" där han har bott i 11år och nu försöker han att skaffa jobb och försörja sig.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 4 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka