Nekad Anton_1330 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sniffax

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2006

Vad heter du på discord? Anton_1330#0058

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17:00 till 22:00 varje dag ungefär men på helgerna blir det längre

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 220 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle banna/kicka folk som bryter mot reglerna eller förstör för andra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har upplevt ganska många negativa scenarion på denna server inklusive andra servrar som jag tycker inte ska upprepas så jag vill hjälpa till det Svenska fivem communityt med alla dessa dåliga handlingar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle förhindra att dålig stämning sprids och bara sprida positiv energi i både discord servern och i fivem servern.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tror att jag kan bli en bra vakt över alla spelare och att jag kan hjälpa folk som behöver hjälp, men också att hindra folk från att ta ingame spelandet till OOC.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill upptäcka nya perspektiv och jag tror att jag kan bli en bra servervakt pga att jag kan de flesta viktiga kommandsen ingame. Jag kan även många commands till olika discord bottar och jag har fått höra att jag sprider positiv energi och stämning till människor.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Detta är kommandsen jag kan /dv [Du tar bort närmaste bil] /togglename [Du ser allas steam namn samt id ovanför deras huvuden] /toggle id [Du ser deras id ovanför deras huvuden] /svban (id) (andledning) [Du bannar personen] /kick (id) (andledning) [Du kickar personen] /revive (id) [Du återupplivar personen]

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, Rdm, Sunt förnuft, Mic earrape och på discord en gång då jag skrev en dålig sak som jag idag ångrar att jag skrev, men är idag unbannad från discorden. Det var precis när jag hade börjat att spela RP och visste inte så mycket om regler och vad man får göra så jag rdmade en gång men ångrar detta också, jag råkade bryta mot sunt förnuft då jag körde för fort än hastighetsbegränsningarna i stan och detta kommer inte upprepas, och att jag plockade blommor och gjorde om till heroin utan whitelist, fast jag visste inte att man behövde whitelist för de då det var en ny regel som jag inte visste om. Jag spelade med en kompis och han hörde mig inte så jag höjde rösten lite och min mic uppfattade min röst som att jag earrapeade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka