Nekad Anton54 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton54

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Anton🦍#1562

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar cirka 6-7h helger över 10h

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021 cirka september, btw nytt dc konto.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inte över 20. fcik en perma ban då dem blanda ihop mig med min kolega när jag va polis men min ban kvarstod även fast jag bevisade det och dem trodde mig.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rpa som en helt vanlig person men om den ser ett regelbrott ske under sitt rpande så åtgärdrar den med en kick eller en ban. Den ska även underlätta staffsens abete. staffs kan inte vara överallt men de är där en sv kan åtgädra sedan skicka ut i bevisen där en staff kan förlänga. Dens uppgift är också att dva bilar som förstör för rpen och som helt enkelt står ivägen. Dens uppgift är även att vara en förebild för spelarna på servern och hålla sig till reglerna på bästa sätt. Det är en servervakts uppgitft.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna se till att folk följer regler. jag kommer rpa som en vanlig person men ser jag fel i mitt rp så kommer jag att åtgärdra. det är måna gånger jag ser folk göra regelbrott men kan inte göra något åt saken. jag vill kunna se till att hjälpa staffs med sitt arbete då dem gör mycket för servern. Jag vill kunna förenkla rpen genom att kunna använda mig av kommandot /dv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakts rollen är när man väljer att inte åtgärdra sina egna vänner men om man stöter på en okänd person som gör regelbrott så väljer man att åtgärdra. det är kortfattat vad korruption inom sv är. Abuse inom sv är när man använder servervaktsrollen för sin egna fördel. Ett exempel är att det blir en stormning och jag blir dödad men sen väljer jag att reviva mig själv endast för att vinna scenariot. det är kortfattat vad abuse inom servervakts rollen är.
 
jag tror att du kommer få nekad för du har varit blacklistad och det får man inte vara är servervakt :d
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top