Nekad Anton332211 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton332211

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonj123

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2009

Berätta om din karaktär. Tim Isaksson föddes i en familj med bara mamma och 3 syskon. Under hans uppväxt var närvarade hans mamma sällan där och han vet ej vem som är hans pappa, så Tim har mer eller mindre blivit uppfostrad av sina bröder och sätt upp till dom väldigt mycket, även hängt med dom och aldrig haft kompisar i hans egen ålder, så redan som ung blev Tim förtjust i bilar då hans bröder höll på mycket med sånt. Nu är han 24 år gammal och söker sig ett nytt liv i Unive staden där han en dag förhoppningsvis kan äga coola bilar samt eventuell jobba med det. Hans främsta intresse är att hålla på med bilar och fixa dom och sedan sälja dom. Tims dröm är att nån gång äga en dyr sportbil som han kan köra med en snygg brud i solnedgången.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med roliga scenarion och ett seriöst rp'ande, behandla alla med respekt dvs spelare som Admins. Även rapportera eventuella buggar till Admins och folk som miss sköter sig för att skapa en bra gemenskap för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man aldrig ska spela för att vinna scenario utan att man ska spela för att skapa roliga och långa scenarion där båda parterna gynnas. Dvs att tex jag blir siktad på så ska jag lyda och inte försöka spela allanballan/hjälte för att jag inte ska förlora på det utan göra som personen med pistolen säger för att han också ska få ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det finns ju grundregler tex rdm vilket är att man inte för döda eller slå någon utan anledning. Finns även fear rp vilket innebär att man inte är rädd om sitt liv utan man spelar som om man får fler chanser och inte bryr sig. Även copbait är en regel vilket säger sig självt egentligen och det innebär att man inte får försöka få polisens uppmärksamhet för att man vill tex ha snutjag osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? började rpa med min bror för några år sen och lärt mig rpa mycket sen dess.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej hoppas jag bara får ta del av sveriges största rp server och kan bidra med roliga scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka