Nekad Anton321 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton321

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Anton irl

Vad är ditt discord namn? Anton321

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2009

Berätta om din karaktär. Sebbe Larsson han har nyss blivit 24 år gammal och är nyinflyttad till univestaden då han innan bodde i Stockholm han har bestämt sig för att flytta för att han vill träffa nya vänner och testa en ny stad, Sebbe älskar bilar han gjorde det sen han var 10 när han var liten så händeen grej med hans bror då hans bror åkte in i fängelset då sebbe nu vill få ut han och hämnas på polisen som gjoerde det, nu har sebbe fått ut sin bror och de ska fly till univestaden för att gömma sig och ta igen bussnies.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med RP på ny nivå och jag kan hålla mig inom karaktären och inte skratta, gråta även om scenariot får mig och skratta eller gråta så måste jag hålla mig för att få en så rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är typ att man ska också låta andra parten ha det resultatet som de vill ha och man ska kunna acceptera det, t.ex på detta är att ibland kan man låta polisen ta fast dig bara för att de ska kunna få ha kul i scenariot också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna jag kan säga några av dem.1 är VDM detär när man kör på någon utan anledning du måste ha någon anlednning för att köra på någon med något slags bil eller motorcyclke . 2 RDM det är när man dödar nå¨gon utyan anlending med nåt slags vapen som kniv eller pistol för att mkunna öda den här personen måstye du ha en anledning som att den här personen har gjoert dig något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet inom rollspel då jag har spelat på vein roleplay smg roleplay och hss roleplay men nu heter deras server sweden roleplay men jag fvill bara testa en ny server.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget mer .

Nekad.
Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att få med följande: Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka