Nekad Anton321 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton321

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anton

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer jobba som polis han är 24 år gammal och är ny till staden Unive Roleplay. Min karaktär vill lära känna så många som möjligt han kommer nog gå ochförsöka göra en polis ansökan så fort han kan när han är inne i staden då hans inträsse är polisen sen han var 5 år gammal, Och nu när han kanske kommer in i staden kanske hans dröm kan komma sann att han ska bli polis men först vill hsn gärna komma in i staden lära känna folk och kolla runt i staden hur allt funkar, Mer om min karaktär ;han är 24 år gammal han är från sverige men är halv Alban Och Heter Sebbe Anddersson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös roleplay inte lalla runt utan ganska aseriös men vara rolig och sånna saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inteb spelar med mig själv utan jag måste tämka på att jag spelar med en som vill roleplaya och få en så seriös och bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och jag förstår dem. Jag kan säga 2 av dem, 1 VDM Det är när man inte kan köra på någon utan andledning och det kan förstöra roleplay, 2 RDM Det är när man inte kan sjkuta någon utan anledning det kan ocksdå vara tråkigt för den som blir dödad och kanske förstör ett helt scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag Jag har spelat på två andra servrar men har tröttat på dom och vill testa en helt ny jag inte har testat innan och kolla vad Unive kan ge mig.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer, Tack!

Nekad
Anledning: Jag vill att du utvecklar mer om din karaktär samt försök utveckla dina svar på frågorna lite mer.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka