Nekad Anton21 | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anton21

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2009

Vad heter du på discord? jag heter Vinge#5586

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 71.4 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? så varje dag ska jag försöka vara så mycket inne som möjligt.

Vad heter du? jag heter frank berg

Hur gammal är du? 31

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det kan jag bra jag kan inte simma jätte länge.

Varför vill du bli polis? för jag vill skydda medborgarna och jag vill ge mig på nya utmaningar och är jag var 6 år så var min dröm att vara polis och köra polis bil och stoppa folk med sin bil sen är jag har varit barn så vill jag var polis och skydda stan mot skurkar.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? en av dom viktigaste reglerna i polismyndigheten är att göra saker rätt och inte bryta lagar. Gillar att jobba med människor och brusig inte om en om alla i poliskåren och kunna ta order eller ge order. Och vara snäll.

Vad vet du om yrket i helhet? så jag vet inte allt men hen del vet jag.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag jag var varit aspirant i staden vinter berget och jag var varit 4år Assistant ytter befäl i staden nord 4år Assistant ytter befäl i staden simpel city. och varit biträdande chef i staden Ljungdala.

Hur är du som person? jag är snäll och jag är trevlig och lyssnar på folk när dom pratar och är rättvis. Kan ta order och kan ge order och hantera stress jag gillar att jobb och ta order. Jag gillar mat och prata med kompisar och hänga med kompisar och prata skit snack gillar att jobba på natten jag kan hantera folk som blöder kraftigt jag klarar mycket blod att se.

Är det något vi bör veta om dig? jag har ofta ont i huvet och gillar mest att jobba natt pass.

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2009

Vad heter du på discord? jag heter Vinge#5586

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 71.4 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? så varje dag ska jag försöka vara så mycket inne som möjligt.

Vad heter du? jag heter frank berg

Hur gammal är du? 31

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det kan jag bra jag kan inte simma jätte länge.

Varför vill du bli polis? för jag vill skydda medborgarna och göra det till en tryggar stad

jag vill ge mig på nya utmaningar och är jag var 6 år så var min dröm att vara polis och köra polis bil och stoppa folk med sin bil sen är jag har varit barn så vill jag var polis och skydda stan mot skurkar.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? en av dom viktigaste reglerna i polismyndigheten är att göra saker rätt och inte bryta lagar. Gillar att jobba med människor och brusig inte om en om alla i poliskåren och kunna ta order eller ge order. Och vara snäll.

Vad vet du om yrket i helhet? så jag vet inte allt men hen del vet jag.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag jag var varit aspirant i staden vinter berget och jag var varit 4år Assistant ytter befäl i staden nord 4år Assistant ytter befäl i staden simpel city. och varit biträdande chef i staden Ljungdala.

Hur är du som person? jag är snäll och jag är trevlig och lyssnar på folk när dom pratar och är rättvis. Kan ta order och kan ge order och hantera stress jag gillar att jobb och ta order. Jag gillar mat och prata med kompisar och hänga med kompisar och prata skit snack gillar att jobba på natten jag kan hantera folk som blöder kraftigt jag klarar mycket blod att se.

Är det något vi bör veta om dig? jag har ofta ont i huvet och gillar mest att jobba natt pass.

Tillbaka