Nekad anton2009 | Medlem ansökning [Ol1ver.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton2009

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? blådåre#1179

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. hans namn är habibo raicon och är född 1992-01-01. habibo föddes med ADHD, hade svårt med skolan, han kunde inte fokusera på lektionerna så att han fick vara ensam i ett rum med en lärare där han fick lite mer stöd. En dag kom habibo hem ifrån skolan då hans föräldrar hade bestämt att dom skulle åka till en special lärare. då fick habibo ett utbrott och rymde. han bode på gatorna och började göra små ärenden hos stora gäng som att sälja knark eller putsa vapen. men habibo ville inte vara springis utan ville känna att han hade makt så han bestämde sig för att försöka bygga upp sitt eget gäng och det gick ganska bra och han hoppas på att fortsätta bygga gäng i unive. så min karaktär är väldigt intresserad av det som ger han adrenalin

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan säkert säga att jag kommer bidra med roliga scenarion till båda parter men också realistiska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under en bil jakt istället för att bara skjuta polisen. ja det är en utväg men det gör rpn tråkigare om man bara skjuter

Hur hittade du Unive? av en kompis som spelade för länge sen och bästämde mig för att spela själv

Nekad efter muntlig intervju, ville ej säga upp wl på annan server om han blev medlem här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka