Inaktuell anton2009 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton2009

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Ditt discordnamn: blådåre#1179

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag är en bra person för att bli del av staff-teamet eftersom jag har en stark passion för communityn. Jag har varit en aktiv medlem i communityn under en längre tid och har också hjälpt till genom att svara på frågor och ge råd till nya användare.

Jag har också utmärkta kommunikations- och samarbetsfärdigheter som gör att jag kan arbeta med människor på ett effektivt sätt. Jag tror att kommunikation spelar en viktig roll i att skapa en positiv communityupplevelse, och jag har de färdigheter som krävs för att hantera alla slags situationer och motivera användare att engagera sig mer.

Utöver detta är jag också en mycket ansvarstagande person med god omdöme. Jag kommer att ta ansvar för uppgifter som tilldelas mig och se till att jag lever upp till mina förväntningar som en del av staff-teamet.

Jag tror att jag skulle kunna göra en positiv och meningsfull skillnad i communityn som staff-medlem. Jag brinner verkligen för att njuta av att hjälpa och stödja andra användare och jag skulle känna mig hedrad över att bli en del av en grupp som arbetar för att göra communityn till en bättre plats.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6 h varje dag och om jag får det område jag vill kommer jag ta så många jag kan

Hur länge har du spelat på Unive? min dator krånglar så jag har inte haft möjlighet att spela på servern men har tankar på att göra det

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja väldigt mycket har varit staff på 6 servrar tidigare men letar efter en bra server som jag ska stanna på

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? in game

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka