Nekad Anton1400 | Whitelist ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton1400

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
3
Användarnamn: Anton1400

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ante5453/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Einar#4907

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn kommer vara Karl jansson. Han kommer vara född 2001/02/06 alltså 19 år gammal. Han kommer vara lite aggressiv men ändå lojal mot sina vänner. han kommer behandla sina vänner som en familj och skydda dom från allt och alla. Hans intresse kommer vara gamla bilar och motorcyklar men även nya snabba bilar. Hans intresse är också att köra både snabba och gamla bilar och motorcyklar. Han kommer vara rätt lugn men han kan också lätt få adrenalinkick om det har hänt något och då kan han vara aggressiv.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kan bidra till roliga scenarion. jag spelar seriöst och inte går runt och dödar folk för jag tycker det är kul utan jag spelar seriöst och tycker andra också ska göra det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att mina vänner spelar på den och jag har spelat som ej whitelistad och jag tycker den är rolig och seriös.

Hur många timmar har du på FiveM? 123 timmar

Hur hittade du Multistaden? fick veta om den av mina kompisar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag brukar spela på Färjestaden RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka