Nekad Anton1400 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton1400

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2006

Vad heter du på discord? Einar#4907

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när jag är ledig brukar jag kunna spela från klockan 14:00 - 03:00 och på en vanlig dag så är jag i skolan så efter jag har slutat och då kan jag spela mellan 17:00 - 22:30.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på Multistaden i 4-5 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle kicka varenda person jag ser lallar eller OOC ingame och om det är något större som till exempel RDM, VDM och COMBAT LOGGING så tar jag det direkt med Staff eller support och får dom bannade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? det som gör att jag vill bli server vakt är att jag har sett att det har börjat bli väldigt mycket lallare som inte kan bete sig. Jag vill hjälpa servern så mycket jag kan och vill att den ska växa och då kan jag bidra med att kanske få bort så många lallare som möjligt. Själv hatar jag när man blir dödad på GZ av någon med rutiga skor, mocler tröja och addidas byxor.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att kicka så många lallare och oseriösa spelare som möjligt. Om jag ser någon som lallar då kickar jag den personen så snabbt som möjligt. Jag kommer kicka alla som inte kan bete sig på en RP server helt enkelt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är aktiv på servern just nu är de det ända jag spelar. Har väldigt lätt att se vilka som är seriösa och oseriösa, för det är viktigt att det är så många spelare som möjligt på servern. Jag vill ha så bra RP nivå som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? För det är en RP server och då är det inte kul om folk kommer in och lallar. Det blir roligare om det inte är någon som kommer och förstör och då kan jag bara kicka dom så dom fattar att man inte ska lalla på en RP server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dom borde vara goda kunskaper och om jag inte kan något komand kommer jag göra vad som krävs för att få reda på det.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad en gång för att min kompis spelade på sitt konto på min dator och då bannade dom min ip så jag blev också bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka