Accepterad anton1237 | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton1237

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton brolin

Vad är ditt discord namn? ingen vettig#6324

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är anton brolin. Jag kommer från sverge där mina bröder också kommer ifrån dom heter filip brolin och sebastian brolin. Vi har bott i ett foster hem i hela vårat liv eftersom att våra föräldrar omkom i en bil olycka när vi var små. Redan som tonåringar så började vi bli bilintreserade och skruva med moppar. När vi blev äldre så kom vi i kontakt med grabbar som visste grejer, vissa av dom var till och med bilmekaniker. Först så fick vi göra små jobb åt dom t.ex att bytta lampor. Efter ett tag när vi hade jobbat med dom så anställde dom oss, det var ett job vi skulle göra och bytet motor i en bil som va värd flera tusen. Mitt jobb var att titta så motorn hade olja sen när jag var klar så skulle mina bröder sätta i motorn men dom lyckades ha sönder motorn. När ägaren till bilen kom så sprang mina bröder där i från. polisen kom ditt så hade jag inte hunit ut men mina bröder dom bara sprang ut på baksidan där stod våra moppeder. dom åkte iväg med mopparna och och dom lyckades skaka av sig polisen. så jag han springa till min mopped och stika sen när vi kom fram till grabbarna som gav oss jobbet så var dom skit arga på oss och hota oss med att vi skulle betala det var då vi bestämde oss för att flytta hit till dalarna och starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp och spännande/roliga scenarion. Sedan så vill jag också göra så att oseriösa spelare blir bättre på rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan ha kul i ett scenario även om ens fiende går plus på det. Och att man ska göra ett scenario roligt för alla inblandade och inte bara roligt för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ett av dem är vdm de innebär att man inte får skada samt döda någon genom att använda sin bil som ett vapen. rdm betyder random death match och man får inte döda någon helt utan anleding. självklart ska man ju inte döda någon alls. och FEARRP betyder att man ska värna om sitt bil bland annat om man blir rånad så ska man värna om sitt liv så man inte blir dödad eller något annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja självklart då jag var medlem för för typ 2 år sedan. de ska vara så värkligt som möjligt villket betyder inge spelord eller något sånt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jo jag är ofta ute på servern då jag tycker de är den bästa. jag har ju spelat på servern i sedan 2år tillbaka och har inte tänkt att slutat spelat på servern så därför gör jag en ansökan om medlemskap

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka