Accepterad Anton1235 | Medlem ansökning (A1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anton1235

Test Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anton12232

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Svensson 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Snäll och postiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam har haft en dålig Bakgrund där han har inte fått se sin mamma flera år när han var liten ser sin pappa dö framför sin son. Adams Dröm var att få se sin familj igen han gick i en period där ingen annan kunde få känna och hur sorligt det var när han blev stor fick han massa utav ider vad han ska bli när han blir stor Innan Adams pappa skulle dö så sa Pappa Jönson "Min son när du blir stor vill jag att du ska bli fotbollspelare och visa din pappa att du har en underbar människa" Adam försökte gå med i ett Academy lag men Adam vet ej hur det går till och hur man blir det då försökte han gick flera månader tills Adam fatta hur det funka Adam gick in litet lag då börja han bli bättre bättre år gick då märker Adam inget ändras till slut ville han ge upp men ett sms kommer från tränaren "Hej ifall du fick detta meddelandet betyder det att du har fått en till kallelse match mot en stor lag där massa andra Academy tränare kommer vara" Adam va så glad. Adam tänker DETTA ÄR MITT CHANS dagar gick Adam Suttit bara tränat. Matchen kom där flera tall människor kolla där börja matchen Adam börjar dribbla frma börja försöka skjuta ett skott men missar 90 min va 5+ kvar står 0:0 Adam har en fri lägge skjuter från halva plan in krysset alla blev chokad även Adam där vann de tack vare vem jo Adam flera månader gick efter så kommer det en brev till Adam "Hej Adam vi har sätt din sjuka spel och vi vill gärna köpa dig för 25 miljader Adam tackar ja börja bli glad" Där blev det slut Nu är Adam världen största Spelare Inom fotboll

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidar med att hjälpa folk som är nya till staden och hjälpa alla som behöver hjälp va postiv kunna höja rp nivån till max

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens Är att T.ex Jag är scenario då är det skottlossning då är jag där för bara vinna och inte höja rpn liksom vad jag menar e att man ska inte tänka bara för vinna man ska bara ha kul kunna rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag kommer ihåg ska va helt ärligt tror det vara en halv ooc De att jag var AFK utan typ skriva dagdrömmer eller nåt om jag minns rätt nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när man kollar på andras stream tar info där eller man dör sen sitter man dc call med sin kompis säga att jag är där där VDM: Är typ som Rdm det är att man köra på någon utan anledning RDM: Rdm är att man dödar någon med vapen utan anldening Copbait: Försöak få polisen uppmärksamhet det vet jag att det är mycket som hände unive asså spelarena Unive gillar gö Copbait då de kriminlla Kan mer men tror dettaa räcker

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej Tack för ni frågar Gott nytt År Unive🎆

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka