Accepterad Anton123321 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton123321

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anton.svnss#2975

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Anton Svensson och jag är född år 2000. Jag är uppvuxen i södra England. Tidigt i mitt liv förändrades mycket. Min pappa dog då han var inblandad i det kriminella livet. Droger, pengar och mycket gäng osv.
Jag, mamma och min lillebror flyttade runder mycket då det var problem med mycket. Till sist fastnade vi vid ett hus och jag skaffade mycket vänner. Vi festade mycket och höll på med en hel del skit.
Polis och social blev inblandade.
Jag fick hjälpen jag behövde för att komma på rätt spår i livet och för att kunna komma någonstans.
Nu är jag äldre och redo att ta tag i mitt liv på riktigt!
Jag är en bestämd person, är snäll mot dem som är snälla mot mig.
Jag har en del intressen, några av dem är bilar, festa med vänner t.ex vid piren. Gillar även att träffa nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre miljö, och för att spelare ska få det roligare. Jag kommer försöka skapa roliga scenarion så att alla tycker det är kul att vara med.
Jag kommer även bidra med att hela serverns rp höjs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda "sidorna" har det roligt och att inte bara jag vinner scenarion.
Alltså behöver inte jag alltid vinna scenariot för att det ska vara avslutat.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det först och främst genom mina vänner som rekommenderade den. Jag började då kolla på youtube, t.ex cosmo och laddade direkt ner FiveM för att sedan gå med i Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad. Lycka tilL!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka