Nekad Anton123321 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anton123321

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anton.svnss#2975

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Svensson. En stilig pojke från England, född 2000. Under uppväxten kämpade Anton alltid i skolan och hemma. Men han jobbar fortfarande hårt för att få som han vill. När Anton var 15 år gammal hände en tragisk händelse i hans liv, hans pappa dog. Hans pappa var medlem i en Mc Club, där han också avrättades brutalt, och Antons liv fick en snabb vändning. Efter händelsen mådde han väldigt dåligt och hade väldigt svårt att stanna hemma. Han vill bara hämnas på den som gjorde det. Han var inte sig lik, men hans ilska över faderns mord var obeskrivlig. Anton ville gå i sin pappas fotspår, fast hans mamma inte tillät det, han gick med i Hasse motorcykelklubb och flyttade upp. Anton blev Hellway MC och hängde ofta med resten av gänget.

Anton bestämde sig för att gå den kriminella vägen och började hålla på med t.ex droger, vapen och mycket pengar.
Anton har svårt att visa känslor efter faderns död. Då han förändrades från en mjuk och snäll pojke, till en hård och bestämd person.

På fritiden gillar Anton att hänga med vänner, festa, hitta på skit och framförallt hänga och träffa folk vid piren.

Nu är Anton redo att ta tag i sitt liv och ta nästa steg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till att skapa välgjorda scenarion, det vill säga att dem kommer vara väl igenom tänkta och välplanerade. Jag kommer rpa mitt mest seriösa och mitt bästa, men även hjälpa till mycket för dem som är nya här på servern från mina tidigare erfarenheter med att höja deras rp nivå men jag kommer även hjälpa till så att hela serverns rp förmågor höjs så att vi kan skapa Unive till en bättre, tryggare och roligare plats!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parternas sida så att båda sidorna ska ha kul i ett scenario men även så ska innebär det också att man spelar inte bara för att vinna utan som sagt för att båda ska ha kul. Man skapar heller inte scenarion där man vet att man själv kommer vinna till 100% utan så att båda har lika mycket chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtube, som t.ex cosmo, men även vänner som tipsat det och jag har länge velat gå med i servern!

Tillbaka