Nekad Anton123 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Artvit

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? https://www.unive.se/threads/skjuten_karamell-medlem-ans%C3%B6kning-kevinifegen.153485/

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Adam Larsson, 23 år, är en ambitiös och hängiven individ med starka värderingar. Han växte upp i en trygg och ansvarsfull miljö i en småstad, där hans far var polis. Adams pappa, som varit en förebild för honom, inspirerade honom att drömma om att följa i hans fotspår och bli polis.

Adam är en målmedveten och engagerad person som alltid har strävat efter att göra skillnad i samhället. Han har alltid varit fascinerad av rättvisa och att hjälpa andra, vilket motiverat honom att vilja bli en del av poliskåren. Han är medveten om de utmaningar och risker som följer med yrket, men det har inte avskräckt honom. Istället ser han det som en möjlighet att påverka och göra samhället tryggare.

Adam är känt för sin lojalitet och pålitlighet. Han har ett starkt moraliskt kompass och strävar alltid efter att göra det rätta. Hans vänner och familj vet att de kan lita på honom och att han alltid kommer att finnas där för dem.

Förutom sin dröm att bli polis är Adam en passionerad idrottsman och älskar att utmana sig själv fysiskt. Han är en duktig simmare och har deltagit i flera tävlingar. Genom idrott har han lärt sig att vara disciplinerad och målinriktad, vilket kommer att vara till nytta i hans framtida karriär som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till denna servern kommer jag att bidra med en riktigt seriös, hög, mogen, allvarlig RP nivå utan något lallande.
Som jag berättade innan kommer jag också försöka sprida så mycket glädje som möjligt och inget hat.
Jag har RPat väldigt länge så jag kommer verkligen visa med att jag bidrar med dessa bra grejer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario, means med att man ska inte spela själv för makt och pengar utan man spelar för det är kul och har roliga scenarion. Man gör te.x. inte scenariot tråkigare för att man vill vinna utan man ska göra det kul för båda pertnerna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på servern när den hete multistaden tror jag den hete. Sedan tog jag en pause från denna servern och nu har jag fått tillbaka rp suget igen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top