Nekad anton1222 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton1222

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966885942/

Ditt Hex-ID: 11000013bffce36 (Hex)

Vad är din discord tagg? TBD_Einars#4236

Vem var det som bannade dig? sandberg

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Sandberg. Återstår: 4 dagar 2 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lootade en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lockade upp en kille vid spawn och körde iväg en bit för att lotta honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rättvis ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag inte lyssnade på Staff och var otrevlig men det har jag blivit mycket bättre på och så har jag även blivit bannad för att jag har kört för fort och att jag har varit fake polis. Jag har alltid kört lagligt sedan den bannen och jag har aldrig tagit på mig ett par kläder som är från ett annat jobb än mitt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha lootat honom för han var ju död och kunnde inte ge något motstånd eller försvara sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer aldrig att göra detta igen. Det är helt fel att göra något mot någon som är död och inte kan försvara sig. om jag ser honom igen kommer jag be så mycket om ursäkt och detta kommer aldrig att hända igen. JAG LOVAR ATT INGET LIKNANDE KOMMER ATT HÄNDA IGEN.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka