Nekad Anton112 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton112

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anton112

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 15 åring som är född i östermalm han heter isak och har en bror som heter yosef dom är väldigt bra vänner och isak är 4 år äldre än yosef isak har inte dom bästa föräldrar hans pappa tar droger och är alkolist och väldigt nära sitt slut och hans mamma är en 37 åring som jobbar på ikea och hon har indragen lönn så isak får inte allt han vill ha så han brukar fråga folk om pengar eller något han kan gö för pengar men han gillar sin familj jätte mycket även fast han inte har så mycket pengar men han bryr sig inte så mycket om hur mycket dom kännar och sånt för han har sin familj och den är viktig för han det är det ända han bryr sig jätte mycket om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att få en bättre rp nevå och jag gillar denna sörver jätte mycket för det är härligt att prata med folk och lätt att spela på det är inte bara för att vinna i ett senario det är för att båda ska ha lika roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en riktigt bra rp rolig rp och att alla ska ha det så kull som möjligt och bry mig om denna sörver

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha det kull inte att en ska gö allt sen den andra inte får gö något att man inte bara spelar för makt och finnst att du även kan förlora

Hur hittade du Unive? jag kolla efter en sörver så hitta jag den och jag tycker den är riktigt bra och vill utnå minna utmanigar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka