Nekad Anton112 | Ban Överklagan[Tornkvist1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton112

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: 11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? Anton112#8260

Vem var det som bannade dig? jag blev bannad av Tornkvist1#2007

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230201_112548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att bannen inte placerades på mig så vet jag faktiskt inte. Jag tror att staffs valde att bana mig eftersom att jag körde på några grabbar lite lätt på piren med en anledning (ingen giltig anledning dock).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb som jag känner ringde mig och sa att jag skulle till piren för att han behövde hjälp, då åkte jag såklart dit. När jag kom fram såg jag att det var några grabbar som var vid han, när jag kom fram till dem frågade jag vad dem höll på med och sedan började dem kaxa mot mig. Efter ett tag så började dem springa iväg och då ville jag frf ha svar på några frågor så jag körde efter dem och försökte få mitt svar men ingen av dem ville svara på min fråga så därför försökte jag få stopp på dem genom att dutta lite med bilen på dem samt komma in framför dem. Ett tag senare blev jag bannad och det var allt som hände fram till bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom att jag kunde ha löst det där på något lite mer lugnare sätt än att försöka få stopp på dem med min bil som att t.ex. försöka att springa efter dem och försöka få svar på min fråga eller bara skita i det och gå vidare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 9 tidigare bans då dem flesta är från min tidigare tid här på Unive då jag inte rollspelade lika seriöst som jag gör nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade som sagt kunnat hoppat ut ur bilen och springa efter eller bara skitit i det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att tänka efter vad konsekvenserna blir innan jag gör något och att inte bli upphetsad för små saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår såklart de.

Nekad, tycker du får vänta några dagar innan jag kan unbanna dig, gav dig en chans att hoppa support men du väljer att logga istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka