Accepterad Anton112 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton112

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: 11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? Anton112#8260

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av moezz.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230222_131152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig på grund av att jag hade mask på piren men de va nån glich för mig så hade den inte på mig för mig men för alla andra hade jag de det var nån konstig glich.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på piren och skulle kolla på bil för behövde de men jag hade mask och skotäker väst på mig för alla andra förutom mig skälv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju som sagt en ban som jag hade gjort fel men det var nå konstigt så jag hade mask och skot säker väst på mig för folk men inte mig skälv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad förut då jag inte kört lika serijöst som nu då jag typ kunde gå fram och slå nån typ men jag har blivit bannad för att jag gick fram till en tjej och fråga om hons nummer då det kommer fram två killar och slår ner mig sen springer och då kommer jag i kapp en och slår ner han och blev bannad då för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort så mycket annorlunda för det va nån konstig bug så jag inte hade de på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte jag skulle inte ha nån mask eller skot säker väst om jag såg att jag hade de på mig men fattar varför han banna mig och de var helt rätt av han att gö de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår såklart de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka