Nekad Anton svärd | Whitelist ansökning [Alny55][Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton svärd

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376967128/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Mr fiskmås#5192

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Jag är född i Sverige växte upp Stockholm på ett barnsjukhus. Och när jag va liten så stack jag från mina föräldrar och bodde på gatan för att mina föräldrar för dom var alkolister. Och sen kom ett gäng och frågade om jag behövde hjälp jag sa ja och började hänga med dom tills jag kunde försörja mig själv eftersom jag bara var 7 år gammal.
min dröm när jag var liten var att bli brandman och de hade jag velat bli en idag.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer ta hand om staden och folket som är nya här och om dom typ behöver lite pengar så kan jag ställa upp och swsiha en slant och testa på något nytt. För jag kommer följa alla regler och sköta mig ingame och kommer ha kul på serven och se till att andra har de också och vara allmänt trevlig. Bidra med bra RP. Jag kommer bidra med att vara trevlig och att folk kan få jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har precis börjat kolla detta med FiveM och din server är den som blivit mest rekommenderad att vara seriös och rolig. Jag har alltid haft intresse för RP spel och kunna lämna verkligheten lite och njuta med vänner samtidigt som man bidrar något till servern och varandra.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis visade den för mig sen när jag började spela på den har de blivit min favorit server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa ett realistiskt och roligt rollspel för alla och hjälpa denna server med det jag kan hjälpa till med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej eftersom jag gillar denna så mycket så spelar jag bara på denna Severn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka