Accepterad Anton soumi | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TISHAN19

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad är ditt discord namn? Anony131

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rocco Marli 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär framtidsplan är att jobba inom polismyndigheten, hans plan är att göra alla i staden trygga med en social och rolig rp. Han vill också gitta nya kompisar och kollegor han kan umgås med. I framtiden vill min karaktär köpa en lägenhet som han kan leva och försörja sin familj i. Han kommer härstammar från Syrien och hans familj har aldrig haft en bra ekonomi. Hans största dröm har alltid vara att bli polis och få ett uppdrag för stadens bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket utvecklat rp och socialt rp. Jag kommer vara med i kreativa scenarion och spela för motpartens vinst så alla kan ha en rolig stund.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i ett scenario ska ha roligt . Tex i ett butikerna ska alla ha roligt och då gäller det att man tex inte tar en jätte snabb bil så att scenariot inte blir roligt alls för poliserna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång blev jag bannad för metagaming vid starten av min rp karriär för länge sedan. Från den barnen har jag lärt mig att inte saker ooc till ig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vem = vehicle death match, man använder sitt fordon som ett vapen. Rdm= Man dödar någon utan anledning ( random death match). Meta Gaming = Man tar saker ooc och rpar på det ig. Copbait= Man försöker få polisen uppmärksamhet genom att tex köra förbi ett rött ljus framför dem så de blir polisjag.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka