Nekad Anton soumi | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TISHAN19

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Anthony

Vad heter du på discord? Antonn🦍#1562

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Sen förra oktober

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara aktiv mycket varje dag både med gänget och med pizzerian. Jag kommer vara snäll och trevlig mot alla kunder och se till att mina anställda gör ett bra jobb med rpn och med aktiviteten inom yrket. Jag kommer göra mycket leveranser och ta beställningar. Jag kommer såklart bara anställa de som jag ser bra för yrket, och befodra de som är aktiva och gör ett bra jobb. Jag kommer ge de som är inaktiva en varning för inaktivitet och ifall de inte blir aktiva får de sparken. De viktigaste är att ha aktiva anställda så att folk inte tänker "de jobbar säkert ingen där vi går ej dit" Det är hur jag kommer utveckla yrket på bästa sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man anställer folk och hur man sparkar, befordrar, jag vet helt enkelt hur panelen funkar då jag vart gäng boss och var PA i många yrken. Jag vet då vilka som ska anställa efter intervjun. Man får aldrig ta ut pengar från kassan ifall inte en Jobb ansvariga godkänner det. En situation där man kan ta ut skulle jag säga var om man höll ett event, men eftersom detta är en pizzeria kommer de nog ej hända. Jag vet hur man använder sig av /me på ett välutvecklad sätt. Jag kommer behandla alla lika och inte vara korrupt inom yrket. Detta är mina arbets erfarenheter

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka