Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria
Vad heter du IRL? Anthony
Vad heter du på discord? Antonn
Hur gammal är du? 13/09
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober 2021
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara aktiv mycket och anställa de rätta personerna till yrket. Jag kommer ha bra rp när jag lagar pizzor och skriva ut i våran chatt hur de ska rpa när de lagar osv. Jag kommer se till att alla är aktiva och ifall de ej är de kommer åtgärder att tas. Ifall fler är aktiva kommer pizzerian utvecklas.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur panelen funkar då jag vart boss över gäng och haft jobbstryning ett flertal gånger. Jag vet vilka man ska anställa och vilka man ej ska då jag vart PA på många jobb och då har man fått anställa folk. Jag skulle säga att en annan erfarenhet är att jag kommer ha bra rp när jag lagar pizzor och fixar dricker,, tar beställningar.
Hur ofta kommer du vara inne? 5-7h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Anthony
Vad heter du på discord? Antonn
Hur gammal är du? 13/09
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober 2021
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara aktiv mycket och anställa de rätta personerna till yrket. Jag kommer ha bra rp när jag lagar pizzor och skriva ut i våran chatt hur de ska rpa när de lagar osv. Jag kommer se till att alla är aktiva och ifall de ej är de kommer åtgärder att tas. Ifall fler är aktiva kommer pizzerian utvecklas.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur panelen funkar då jag vart boss över gäng och haft jobbstryning ett flertal gånger. Jag vet vilka man ska anställa och vilka man ej ska då jag vart PA på många jobb och då har man fått anställa folk. Jag skulle säga att en annan erfarenhet är att jag kommer ha bra rp när jag lagar pizzor och fixar dricker,, tar beställningar.
Hur ofta kommer du vara inne? 5-7h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja