Accepterad Anton soumi | Ansökan till Servervakt [Rsmelle] [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TISHAN19

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Anton🦍#1562

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv från 12-01:00 på helger och 16:00-23:00 på vardagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan början av november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 15 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla en jög rp nivå och kicka/banna folk som ej kan hålla den rp nivån. En ban eller kick kan ske genom att en annan spelar lallar eller gör ett reglerbrott. En servervakt ska även kunna skicka in bans som ska bli förlängda. Som servervakt ska du se till att ej abuse dina perms som att tex revive dig själv bara för att du är låg eller behöver Mat. Som servervakt ska du låta problemen komma till dig och inte jaga efter problem som staffs har i uppgift att göra med noclip. En servervakt ska kunna dva bilar som står mitt i vägen och förstår rpn i olika scenarion. En servervakt ska underlätta för staffsen

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag ser lall förekomma spontant och det är jobbigt att behöva skriva I report hela tiden istället för att själv kunna göra något. Jag vill även kunna använda mig av toggleid istället för att id peaka på folk om jag tex ska banna någon.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när du ser tex ser någon av dina vänner begå ett regelbrott men inte väljer att åtgärda det men när du ser en okänd person begå regelbrott så åtgärdrar du. Kortfattat vad Korruption innebär inom servervakts rollen. Abuse är när en sv använder sina perms för sin egen fördel. Det kan va att man under en stormning blir nerskjuten sen dödad och då väljer man att använda /revive endast för att vinna scenariot. Kortfattat vad abuse innebär inom servervaktsrollen

Senast ändrad:
Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka