Vad är ditt namn i verkligheten? Anton
Vad heter du på discord? Anthony 1#5490
Ange ditt födelsedatum 29 majj 2009
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lättare sagt runt 9h om dagen
Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 10 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) runt 25
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som har förmågan till att hjälpa servern- En sv är en person som är kunnig inom rpet och vet hur olika scenarion ska se ut. Den är snäll och har en hög rp nivå. Den kan alla Regler inklusive discord regler. Det är en före bild för medlemmarna samt icke medlemmarna. Det är även en person som försöker hjälpa staff teamet med deras hårda arbete genom att tex skicka ut i förlängningar när det behövs. En sv enligt mig är även en person som aldrig är korrupt samt använder sig av abuse genom att tex ressa sig sjjälv när det inte är missklicka etc.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Just jjag är lämplig då jag är kunnig inom rp och vet hur rp ska se ut då jag spelat på servern sen oktober och ej slutat. Jag kan alla kommandos så som /toggleid /sv /kick /svban /dv /revive då jag var servervakt innan wipen. Jag är även en snäll person som sprider positiv energi till servern. Jag använder mig aldrig av någon typ av abuse. Jag kommer försöka hjälpa dem i staffteamet så mycket som möjligt då jag kommer ta åtgärder när det behövs samt skicka ut i förlängningar. Jag vil även endast bli servervakt för att hjälpa servern och inget annat.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En person som är snäll och sprider endast positiv energi tilll servern. En person som kan alla kommandos och använder dem vid rätt tillfällle. En person som har bra erfarenheter inom rpet som vet hur olika scenarion ska se ut samt kan den alla fivem regler inklusive discord regler. En person som försöker hjälpa staff teamet så mycket som möjligt då dem jobbar hårt för att hålla servern uppe. Ingen problemspelare som har ett få antal bans. En person som aldrig abusar sina perms såsom att ressa under fel tillfälle samt använda sina perms för sin egen vinst. Det är även en person som är en förebild för både icke medlemmarna och medlemmarna.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när du använder dina perms för din egen vinnst såsom att under ett skot scenario ressa dig själv när du blivit dödad. Abuse är då när man använder sina perms för sin egna vinnstsamt missbrukar sin roll. Korruption inom rollen är när man ej tar hänsyn till vad ens vänner gör. Ett exempel kan vara att man ser sin vän görra ett regelbrott men väljer att ej banna då det är ens vän. Korruption är då när man ejj tar hänsyn till vad ens vänner gör och endast till folk man inte känner. Som servervakt ska man istället visa att man kan ta ansvaret genom att använda sina perms på ett bra sätt som är rättvist för alla.
Vad heter du på discord? Anthony 1#5490
Ange ditt födelsedatum 29 majj 2009
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lättare sagt runt 9h om dagen
Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 10 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) runt 25
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som har förmågan till att hjälpa servern- En sv är en person som är kunnig inom rpet och vet hur olika scenarion ska se ut. Den är snäll och har en hög rp nivå. Den kan alla Regler inklusive discord regler. Det är en före bild för medlemmarna samt icke medlemmarna. Det är även en person som försöker hjälpa staff teamet med deras hårda arbete genom att tex skicka ut i förlängningar när det behövs. En sv enligt mig är även en person som aldrig är korrupt samt använder sig av abuse genom att tex ressa sig sjjälv när det inte är missklicka etc.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Just jjag är lämplig då jag är kunnig inom rp och vet hur rp ska se ut då jag spelat på servern sen oktober och ej slutat. Jag kan alla kommandos så som /toggleid /sv /kick /svban /dv /revive då jag var servervakt innan wipen. Jag är även en snäll person som sprider positiv energi till servern. Jag använder mig aldrig av någon typ av abuse. Jag kommer försöka hjälpa dem i staffteamet så mycket som möjligt då jag kommer ta åtgärder när det behövs samt skicka ut i förlängningar. Jag vil även endast bli servervakt för att hjälpa servern och inget annat.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En person som är snäll och sprider endast positiv energi tilll servern. En person som kan alla kommandos och använder dem vid rätt tillfällle. En person som har bra erfarenheter inom rpet som vet hur olika scenarion ska se ut samt kan den alla fivem regler inklusive discord regler. En person som försöker hjälpa staff teamet så mycket som möjligt då dem jobbar hårt för att hålla servern uppe. Ingen problemspelare som har ett få antal bans. En person som aldrig abusar sina perms såsom att ressa under fel tillfälle samt använda sina perms för sin egen vinst. Det är även en person som är en förebild för både icke medlemmarna och medlemmarna.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när du använder dina perms för din egen vinnst såsom att under ett skot scenario ressa dig själv när du blivit dödad. Abuse är då när man använder sina perms för sin egna vinnstsamt missbrukar sin roll. Korruption inom rollen är när man ej tar hänsyn till vad ens vänner gör. Ett exempel kan vara att man ser sin vän görra ett regelbrott men väljer att ej banna då det är ens vän. Korruption är då när man ejj tar hänsyn till vad ens vänner gör och endast till folk man inte känner. Som servervakt ska man istället visa att man kan ta ansvaret genom att använda sina perms på ett bra sätt som är rättvist för alla.
Senast ändrad: