Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony, kallas Anton
Vad heter du på discord? Tishan#1562
Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv runt 3 timmar på vardagar och 6+ på helger
Hur länge har du varit medlem på Unive? blev först medlem 2021 november men nu blev jag på nytt i typ 2022 november-december
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att bifoga bild men jag har typ 16
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt min mening är servervakten en kille som bannar/sparkar när någon gör ett misstag, servervakten underlättar för all bra staffs på unive för vi kan banna och sparka varför vi underlättar för staffsen är för att om någon gör ett misstag Fel då måste man skriva en rapport, men om de gör det fel bannar eller sparkar alla servervakter folk så ställer sig servervakterna också upp och säger att man inte ska vara lat för att berätta för folk, servervakterna är väldigt, väldigt bra för unive också, för när det väl är något så kanske inte staffsen hinner komma hela tiden, det skulle vara bra, men servervalten kan guida lite
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa till, till exempel, och jag har lätt för att fatta rätt beslut. Om det är en bil i vägen dvar jag den, eller om jag sviker någon så sparkar jag eller säger nej, men tillbaka till punkten där jag vill vara sv för jag tycker att det skulle vara kul att ta mer ansvar, och på något sätt Detta är ett sätt att hjälpa rpn att fungera, jag vill också ta mer ansvar i rpn. Jag har också varit sv några gånger och har nyligen börjat se fler och fler människor bli inblandade, som kollisioner eller andra regelbrott, så jag ville stoppa dem.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att missbruka till exempel när du använder dina perms i ett scenario för bättre chanser att vinna eller använda sig utav id revive i ett scenariio eller utanför scenariot, den enda gången du kan använda revive är när du dör av en bugg eller någon vdm eller rdmar. banna vänner eller personer du gillar för att du inte vill banna någon som gör ett misstag i servern också många passar på att använda något som sv kan använda i scenariot för att vinna scenariot eller något som att sparka någon som går med dig I en grupp i vinaor eller någon annanstans ska du aldrig sparka eller bannlysa någon för att du vill vara först i gruppen eller vinna i scenariot
Vad heter du på discord? Tishan#1562
Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv runt 3 timmar på vardagar och 6+ på helger
Hur länge har du varit medlem på Unive? blev först medlem 2021 november men nu blev jag på nytt i typ 2022 november-december
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att bifoga bild men jag har typ 16
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt min mening är servervakten en kille som bannar/sparkar när någon gör ett misstag, servervakten underlättar för all bra staffs på unive för vi kan banna och sparka varför vi underlättar för staffsen är för att om någon gör ett misstag Fel då måste man skriva en rapport, men om de gör det fel bannar eller sparkar alla servervakter folk så ställer sig servervakterna också upp och säger att man inte ska vara lat för att berätta för folk, servervakterna är väldigt, väldigt bra för unive också, för när det väl är något så kanske inte staffsen hinner komma hela tiden, det skulle vara bra, men servervalten kan guida lite
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa till, till exempel, och jag har lätt för att fatta rätt beslut. Om det är en bil i vägen dvar jag den, eller om jag sviker någon så sparkar jag eller säger nej, men tillbaka till punkten där jag vill vara sv för jag tycker att det skulle vara kul att ta mer ansvar, och på något sätt Detta är ett sätt att hjälpa rpn att fungera, jag vill också ta mer ansvar i rpn. Jag har också varit sv några gånger och har nyligen börjat se fler och fler människor bli inblandade, som kollisioner eller andra regelbrott, så jag ville stoppa dem.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att missbruka till exempel när du använder dina perms i ett scenario för bättre chanser att vinna eller använda sig utav id revive i ett scenariio eller utanför scenariot, den enda gången du kan använda revive är när du dör av en bugg eller någon vdm eller rdmar. banna vänner eller personer du gillar för att du inte vill banna någon som gör ett misstag i servern också många passar på att använda något som sv kan använda i scenariot för att vinna scenariot eller något som att sparka någon som går med dig I en grupp i vinaor eller någon annanstans ska du aldrig sparka eller bannlysa någon för att du vill vara först i gruppen eller vinna i scenariot