Accepterad Anton Ordon | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Ordon

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198815503047/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? FYFAN#3551

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Leif Göransson jag ingen kriminell data i bakgrunden jag har inget jobb är arbetslös för tillfället vill ansöka till polis jag är 26 år och fyller år i april jag är en glad typ av mig rätt så positiv jag har ett stort intresse av bilar och sporter och gym men tycker om att få lite extra adrenalin om du förstår jag gillar när det blir spännande och när man måste kämpa lite för att nå sitt mål men jag vill ansöka att tex bli polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill utveckla mitt rp och att tycker de är skit kul att köra rolleplay vill skaffa jobb som är typ polis och sånt tycker det är kul fick testa oss en kompis och tyckte det va jätte kul jag kollar mycket på youtube videos när folk är poliser och skrattar så mycket jag kommer skapa ett bra samhälle och hjälpa så mycket jag kan gillar när man kan göra så många saker som man kan att man kan bli polis om man vill och att man kan bli ambulans det blir så roligt när man också måste gå utbildning som i verkliga livet och att jag tycker om att det är nästan som i verkligheten eller för mig är de det för jag blir så insatt i de så att jag känner mig som i värkligheten och träffa nya vänner och lite sådant

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att har blivit recomendead av vänner att pröva unive och tyckte de va skit kul så vill kunna bli medlem på servern för att kunna utbilda mig kanske till polis eller kanske skapa gäng så de är därför jag vill bli medlem och skulle varit skit glad om jag blir de för tycker de är skit kul att rp:a

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om den och då testade jag och tyckte de va skit kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla de och att jag vill nog skapa ett gäng och bara allmänt bara utväckla mitt rp för de är min dröm att komma långt i någon five m server och tyckte unive passade bra till mig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att göra servern posetiv skapa good vibes och skaffa nya vänner som jag kan spela med och skaffa kanske ett gäng eller gå med i ett gäng för tycker allt e kul bara jag har något att göra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på Unive ingen annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka