Nekad Anton Ordon | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Ordon

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198815503047/

Ditt Hex-ID: 110000132f9e2c7

Vad är din discord tagg? FYFAN#2932

Vem var det som bannade dig? vet inte de va på discord

Hur lång tid var din ban? vet inte hur länge de är

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de är på discorden och varför jag blev bannad va för jag skrev unive e sämst men vill komma till baka till unive däför jag gör en bann överklagan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev unive e sämst och jag förstår varför dom valde skulle jag va staff skulle jag också bannat den person som skrev så men som sagt vill komma till bakas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade och sen fick jag bara för mig att skriva unive e sämst fast att jag inte tycker de tycker unive e bra så jag vill bli unbannad för vill börja spela igen på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va som sagt jag som gjorde felet för de va jag som skrev att unive e sämst och de är ju jag som gjorde felet så jag tycker att de va bra att dom bannade men jag skulle också bannat om jag skulle va staff om någon skulle skrivit unive e sämst då skulle jag också bannat personen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad här förr men jag har lärt mig nu av mitt misstag och ska inte göra om de och jag får stå mitt kast för gjort är gjort och de va ett dumt val

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag ska börja bete mig mer och att de va riktigt dumt och att de kommer aldrig hända igen för tycker m unive mycket och de va ett grovt fel av mig att bara ens tänka på att skriva de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra om de för de va gorvt fel av mig att skriva de

Har du läst våra regler? Ja

Detta är bara så hjärndött.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka