Nekad Anton Ordon | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Ordon

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198815503047/

Ditt Hex-ID: 110000132f9e2c7 (HEX)

Vad är din discord tagg? FYFAN#3551

Vem var det som bannade dig? Sanberg

Hur lång tid var din ban? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag bara har blivit bannad från discord server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att bröt mot regler att säga grova ord och det e tydligen staff disrispekt och förstår att jag har gjort fel och tänker aldig göra om de mer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och dom andra mc klubbarna hade ett stort möte där alla mc klubbar var på och jag och dom adnra skulle köra från yellow jack men jag kommer lite efter och då kommer en bmw med två grabbar i en av dom säger hoppa av hojen och riktar uzi men efter som att jag är på en hög trafikerad väg ocg där poliser kommer ofta och jag sitter på min hoj väljer jag att köar rakt fram men då följer dom efter och vi kör i ich 160 kmh och då dra han ut sin uzi igen och skriker hoppa ut ur bilen och då får han stopp på mig och jag krockar i en sten vid yellow jack och när jag hoppar av hjoen så kom min kniv upp aromatiskt och då höll han uzi mot mig och jag gjorde av ren reflex att hugga honom och dödar han, Och detta är något jag inte vill visa upp i min rp och därför ber jag om ursäkt och detta är något som aldrig hända igen, Han rånar mig även utan anledning. Jag ber om förståelse och ber om ursäkt för detta. och då kom de folk som kaxade sig och då råka jag springa med någon i th och de bröt mot reglerna och då blev jag bannad och då skrev jag till en grabb i ooc ett grovt ord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel så håller med att dom bannade mig för de är 100% bra ban för de är ag som gjrde felet och står att jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer it ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att aldrig göra om de längre och att de va ett stort fel av mig att ens göra som jag gjorde för de är ett grov fel av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra om detta längre och att jag får stå mitt kast för de jag gjorde för de va 100%fel av mig och vill komma till baka till unive för de är en bra server och tänker aldrig göra om de igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka