- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 3
Användarnamn: Anton Olsson
Länk till din steam profil: vet inte hur man längka men jag heter Paacke83
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Packe83
Vad är din discord tagg? Anton#6573
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag åkte lite galet och klapp röd ljusen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bli lite galet till polishuset för att hemtam min polare för han har suttit häktad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog inte en felaktig ban för jag gården lite fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min föra ban så blev min polare rånad så drog jag upp en pistol och hota han sen åkte vi en så blev jag Bora banad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte kört för snapt
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lyssna på reglerna
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: vet inte hur man längka men jag heter Paacke83
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Packe83
Vad är din discord tagg? Anton#6573
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag åkte lite galet och klapp röd ljusen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bli lite galet till polishuset för att hemtam min polare för han har suttit häktad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog inte en felaktig ban för jag gården lite fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min föra ban så blev min polare rånad så drog jag upp en pistol och hota han sen åkte vi en så blev jag Bora banad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte kört för snapt
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lyssna på reglerna
Har du läst våra regler? Ja