Nekad Anton Lindblom | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anton Lindblom

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/texxzz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? TeXxZz#6797

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Lucas Svensson är en karaktär med helt Svenska drag, 24 år gammal och är en ganska utåtriktad person med klara mål om hur livet ska se ut. Lucas växte upp i ett villa kvarter med sin mamma och pappa som hade det bra ställt ekonomiskt och gav Lucas en bra uppväxt, ett ensamt barn som alltid fick det han ville.

Farfarn till Lucas jobbade som Polis och detta växte Lucas upp med som en dröm att följa efter, ett jobb som hade gjort Lucas till en viktig person och en person som speciellt kan göra skillnad och förändra är en tanka som alltid har gjort honom glad.

Lucas är en trevlig person generellt men när folk blir orättvist behandlade då sprakar det till och han kan ses som en aggresiv människa, men står alltid för rättvisan först!

Varför ska just du bli whitelistad? Spelat på en hel del FiveM servrar förut, varit Admin, delägare och ägare förut så har erfarenheten och viljan att ta tag i saker såsom att hålla communityt rent för de yngre som spelare, samt hålla RP'n vid liv! :D

Jag tycker själv att jag är en schysst spelare som är mogen nog för att räknas som en "Trusted" spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få bättre valmöjligheter om att kunna söka vidare till fler jobb såsom Lucas dröm är, då i detta fallet Polis. Men också för att kunna få ett bättre start jobb och tjäna ihop ett kapital till bil etc

Hur hittade du Unive? Hittade Unive på listan över servrar, såg att det var en populär server bland spelare och det är alltid roligt att spela någonstans där det händer grejer!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har ett mål med att spela ut min karaktär för så som den är, ha roligt med andra folk och kunna bygga ut och skapa nya roliga möjligheter på Unive! :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan för tillfället, testar en i taget.

Tillbaka