Nekad Anton Lindblom | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Lindblom

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/texxzz/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:94865836

Vad är din discord tagg? TeXxZz#6797

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? För alltid

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare samt respekterar inte polisen - Nizze

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efteråt fick jag reda på att det var noll tolerans att spotta en polis i nacken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen av polisen Milo för att jag slog han en gång i ansiktet, jag satt i bilen ett par minuter medans han gick runt utanför och skrek "FÖRSTÄRKNING, PRIO 1" ett par gånger fast jag satt i bilen med handfängsel. Sen skjutsa han iväg mig till en annan bil med poliser som skulle köra mig till fängelset. Jag diskuterade med dom att jag tyckte det borde bli en böter istället då det inte är Grovt våld mot tjänsteman, dom sa "Nej" och jag spottade dom i ansiktet som en fortsättning av min RP för att jag var frustrerad och sedan fick jag en direkt ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig tycker jag att poliser i verkligheten får en massa hat, spott osv. Och inne på servern tycker jag det förstärker visade känslor.
Men ifall server ägaren inte vill ha detta så är det full respekt för detta, tyvärr jag som inte visste att det var så här extremt.

Feedback:
Tycker att man kan åtminstone få en tillfällig ban för detta och kanske inte en Permanent ban direkt för en loska.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit emot straffet och suttit tyst hela resan till fängelset eller fråga positiva frågor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, har lärt mig en läxa att vara positiv mot polisen. Sen kan jag istället överklaga och ge feedback till staffs efteråt som jag tycker borde införas.

Har du läst våra regler? Ja

Jag skulle inte, men karaktären är den jag skrivit och kommit på. Den gjorde det i stunden, däremot förstår jag ditt resonemang. Så slutsatsen blir ett Nej

Sen tycker jag detta är lite för lätt för att vara en permanent ban och borde istället resultera i en varning eller en tempban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka