Nekad Anton Karlsson | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Karlsson

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2007

Vad heter du på discord? Berit38 #8948

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Har träningar 3 ggr i veckan.
Måndag 17.00-21.00
Tisdag 17.00-21.00
Onsdag 16.00-21.00
Torsdag 16.00-21.00
Fredag 16.00-03.00
Lördag 16.00- 03.00
Söndag 17.00- 21.00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive sedan den hette Multistaden och har aldrig haft tanken på att byta server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa så mycket som möjligt och jag skulle kicka folk som inte sköter sig som lallare och sånt ifall de behöver en varning eller svbanna de ifall de förtjänar det inom det de har gjort. även fast jag är ung så skulle jag nog fixa servervakt jobbet gallant. jag kommer underlätta för staffs med allt jobb på servern. jag skulle hjälpa staffs med midre regelbrott så dom kan ta hand om dom större problemena på servern

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa servern till att bli en bättre plats samt att försöka få bort folk som är inne på servern bara för att lalla och. försöka få in spelare som vill utnytja serverns rp till max.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer bidra med att göra servern till en bättre plats genom att gå in med lättare typer av återgäder när folk gör fel samt att jag kommer ej åka runt och leta efter folk som gör fel samt att jag kommer har bra tålamod och kommer att säga ifrån när det är folk som gör fel med hjälp av antingen svban kick eller att jag t.ex pmar hen eller att den har gjort fel.

Varför ska just du bli servervakt? Ja för att jag är lätt att lära, och jag slutar aldrig lära mig. Jag kan också säga att jag kommer och jag vill bidra till servern för att göra det lättare för mods och support. Jag vill bidra med min RP -nivå och även förbättra andras. Och då så skulle jag kunna hjälpa med att om dom gör fel så får dom en "kick" o då kan man säga vad dom gör fel då så kommer dom nog tänka till att (jaha jag får inte göra för att om jag gör det igen så kanske det blir en ban) och då så har jag tillexempel hjälp någon att inte göra om saken och då för att uppnå den höga RP -nivån på servern som jag tror är möjlig måste vi samarbeta. Därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dem att utvecklas. Jag vill helt enkelt öka allas rp nivå! och låta dem utvecklas bättre och bättre.

Varför vill du bli servervakt? jag vill vara med och utveckla rpn så att den blir ännu bättre en vad den redan är samt att jag vill vara med och hjälpa servern till en bättre plats och försöka få bort folk som bara lallar runt och ta in folk som har erfarenheter och vill utnytja servern höga prestanda och leva in i rpen så att man knappt märker att det är ett spel man spelar och att jag vill vara med och hjälpa folk som försöker att bli bra på sin rpa och ge dom goda råd så att do inte begår några flera regelbortt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? revive /toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd. /sqlban du läger ban på en kille i valfri tid /sqlunban du unbanar en kille som är bannad redan /kick du kickar en kille från servern/men han kan joina igen /togglename du ser spelares steamnamn och id

Är du whitelistad på serven? japp det ät jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad men sist jag blev bannad så var jag icke medlem men iaf jag fick bann för lall för jag visste inte hur seriös serven va

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och skulle aldrig ske

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka