Nekad anton henriksson 1221 | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton henriksson 1221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864701516/

Vad är ditt namn i verkligheten? anton henriksson

Vad är ditt discord namn? anton drift

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter anton och är 32 år gammal. En vanlig morgon i Leif liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. anton är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Fisketuren nrikssonhjälper Leif på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. anton uppväxt var för det mesta bra förMin karaktär heter anton heutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att anton jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrkenf. anton blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. anton har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 2 stycken som han är nära med. Det tycker inte anton är någon stort bekymmer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att förbättra med mitt rpande och bidra till högre rp nivå och för att få mer möjligheter med jobb och mer möjligheter inom spelet..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag ska bli medlem i Unive roleplay för jag tror att jag kan delta aktivt i flera olika scenarion samt att jag kan skapa olika scenarion där alla kan delta och ha det bra. Jag är här för att få vänner och ha det kul, så jag kommer se till att folk jag träffar också får ha det massa kul! Jag tror nog att jag kan förbättra stämningen i servern och förhoppningsvis göra folk glada. Jag tycker det här verkar vara en väldigt bra server, så därför kan jag chatta med folk på discord också. Jag har också märkt att det verkar vara ganska snälla folk här. Det gör att jag känner mig ganska trygg med folket här.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av min kompis och jag har också sätt många klipps på youtube o när man ska hitta en server så kommer den upp när man väljer Sverige som filter i sök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska spela lika att allt inte handlar just om att vinna ett scenario man kan ha roligt och förlora ett scenario. Så mitt mål är att alla har kul även om scenariot inte ser bra ut för en i alla lägen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla servern mer till en högre RP nivå som är seriös och rolig för mina medspelare. så att alla runt omkring mig får en chans att få en bra spelupplevelse. så att de känner att denna server är en hög och seriös RP nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka