Nekad Anton g | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton g

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? -_Anton_-

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? -_Anton_-#1735

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Anton stark är en Man i sina bästa år. Han är härliga 22 år men ålderskrisen har precis slagit honom. Anton är en sökare, han lever för äventyr och spänning i vardagen. Trots dessa egenskaper ha han en svaghet, sina vänner, han måste alltid veta att honom nära mår bra och att dom vet att hon finns där.
Berra intressen är framförallt karlar och han drömmer om den dagen Anton hittar sin Stad. Honom bakgrund är rätt tung, då han alltid blivit vald i andra hand. Allt började med att Honom familj inte uppskattade honom till att kvinnor lämnade honom. Anton är därför inte en person som håller igen vad han tycker och tänker. Man hade nästan kunnat tro att han är snudd på manisk då han kan gå från noll till hundra väldigt fort. Han har försökt att hitta jobb i många olika städer men det bli inget bra första jobbet var när han var 14 åt gammal då han jobbade på ICA han gick och packade upp lådan men det var inget han ville göra han var alltid pigg och glad och ville göra något roligare som han gillade testade som polis men det blev bara massa strul med det han vet vad han ska ta vägen sen hittade han Umeå stad och då tänkte han att han måste hitta ett jobb nu i denna trevliga staden och nu börja Berras liv igen. Syfte/mål är att han ska vara omtänksam snäll rolig och vilja göra så människor tycker det är kul med honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För vill bygga upp server så andra kommer hit och vill ge bra rp till server

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? JAg har kollat på olika streames och det se kul ut och att jag vill testa något nytt

Hur hittade du Unive? Kollade på en streamer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hittar roliga scenario och har bra rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska har bra rp göra min karaktär till en rolig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka