Nekad Anton Eriksson | Medlem ansökning [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198257485182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Eriksson

Vad är ditt discord namn? boyen90#8567

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter woyman eriksson som har växt upp med en familj som har varit väldigt orolig, bror min har vart tungt kriminell men ändå lyckas i livet, mamma å pappa har varit alkolister sedan jag var liten, Jag har fått extremt mycket stöd av min farfar som hållt på med bilar hela livet att fixa gamla bilar och även göra sig pengar på dom, där väcktes även mitt intresse för bilar. jag har lärt mig massor om hur bilar fungerar vad bilar kan vara värda osv, vill jättegärna hålla på med bilar de är där jag känner mig hemma. Jag vill börja sälja bilar till alla i staden och ge dom samma glädje med bilar som jag har av dom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med rolig och seriös rp. Är glad som person så kommer sprida glädje och kunskap. vill bidra till en bättre men framför allt roligare server för alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och rolig rp, få alla att känna sig glada och trivas på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att viktigaste är inte att gå som segrare utan att vara seriös och inte vara en oseriös spelare å börja skjuta eller köra över nån

Hur hittade du Unive? Såg den på tiktok men även på youtube att den är sjukt rolig ut och vill ta del av de själv

Nekad, Utveckla lite mer på frågorna och tänk över "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka