Accepterad Anton.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/billyboj123/

Ditt Hex-ID: 11000013d3d553b

Vad är din discord tagg? Anton#9893

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (6).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog vapen och annat smått o gott i polis stashet och abusa mina staff powers till att få vapen osv. Detta hände för snarare 2 år sedan och hade inget konsekvens-tänk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog vapen och kanske några minuter efter blev jag bannad utav San. Var som sagt svin längesedan så jag har svagt minne om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men det var så länge sedan de hände och jag tycker att jag skulle kunna få unban och kunna göra rätt för mig genom att höja rp nivån på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förlåt men jag kom inte ihåg, var säkert mest pwg då jag inte "ORKADE" rpa på mina skador, men jag har blivit top rp spelare på andra servrar medans ja har varit bannad så skulle vilja få en extra chans att göra bra för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att haft de konsekvens tänket och tänka på vad som händer om jag gör det osv. Bara förstå att man inte få göra så. Det skulle jag vilja att ja tänkte då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag visste att man inte fick det då men hade inte konsekvens tänket som sagt. Jag har lärt mig otroligt mycket genom andra servrars uppgång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka