Accepterad Anton.. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: Anton_8

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tkr att jag ska bli staff för att kunna förminska insamlingen och kvar varande lallare på servern, samt försöka höja rpn genom att specca, och säga till folk i pm, hur man rpar så kan jag spara lite bans och höja rpn för dom istället. Jag tycker just jag ska bli staff för att jag har mycket koll på alla 3 sortimenten som ingår, fivem servern, discord samt forumet. Jag kommer svara frågor folk ställer mig och har bra bemötande till alla runt om mig. Jag är inte en korrupt staff och kommer göra allt i min vilja för att göra servern bättre och få fler glada ögon emot mig. Jag tkr jag ska bli staff för jag kan hantera mina staff roller och mina tillgångar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är mycket som fungerar och några saker som inte fungerar, några saker som inte fungerar är ju problemspelare, en sak som måste fixas är kriminell rpn, det jag har hört och sätt är alla onödiga skottningar, mycket pwging och spelar väldigt mycket för makt och pengar enbart, det måste fixas omedelbart därför vill jag också helst bli krim ansvarig. Sen har vi också mycket failrp hos polisen och andra icke och whitelistade jobb som måste lösas som jag kommer stå bakom och göra skillnad och ta åtgärder emot.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sätta oss ner och tänka igenom hur vi kan lösa detta problem, ta upp problem på möten och låter alla snacka och säga deras historia och hur dom tycker om det gällande ärendet. Kommer lyssna på alla sidor hur alla tycker och vi staff teamet kommer själva också para ihop oss och lösa problem gällande det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska bete sig i support och visa att man kan bete sig och visa sig professionellt runt om alla andra och visa att man kan sin grej om ni fattar. Och att man skriker inte och att man lyssnar i support och förklarar för alla andra tydligt så alla förstår och avbryter ingen och visar att man själv är mogen. Man ska kunna konfrontera och ta intervjuer & snacka med folk och ändå inte bli lack, sur, arg, eller skrika emot dom. Man ska bete sig och ha en god ton emot alla och svara på folks frågor och inte ignorera folk.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? LOV: 11:00 isch - 00:00 isch
VARDAGAR: 16:00 isch - 22:00
HELG: 10:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Flertals olika erfarenheter, kommandon, hur man beter sig, hur man bemöter, hur man jobbar med staffs, har lärt mig allt genom staff jobbet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd med alla men dom jobben jag skulle vara aktiva och skulle ha bra tid att efficiera är dom jag valt ovan.

+rep mogen och passar som staff, lyssnar på båda parter och tar alltid bra beslut.

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka