Nekad anton 7 | Medlem ansökning [Rom1n]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 16661
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 16661

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101131710/

Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? pios #4010

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hassan karlson han är 21år hans uppväxt var dålig hans mamma var alkolist och hans pappa dog tidigt men när han var ung vart han tvingad att göra rån då gjorde han det han satt på sis i 1år han mådde inte bra sen tog han en dråg som 14 åring nu idag så har han växt ifrån sånna där saker som han gjorde som liten han vill järna hjälpa folk som var som han som liten så ingen får ett dåligt liv hans interesse är bilar han var en volvo och en m2a han brukar mecka med dom han tycker det är roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag rp ar seriöst och att jag spelar unive ganska mycket och tycker det är en bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är många som spelar servern och nästan inget lall även många streamers kör unive och det ser så roligt ut när dom spelar det.

Hur hittade du Unive? genom streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att hjälpa folk som var som mig som liten jag vill inte att folk ska ha ett sånt liv sen vill han även bli bil en meckare och laga bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli meckare och laga billar även kanske sälja billar på nån bil firma hade vart kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu, jag spelar bara bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka