Nekad anton 123 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton 123

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? ante_79449

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2011

Berätta om din karaktär. han heter kulan larrson han födes 1998 12/12. han växte upp i en fattig stad. hans mamma och pappa hade inga pengar så de va tufft .
efter ett tag så börja han knarka och fick massa knark vänner som gjorde dåliga saker som att råna skjuta. så kulan testa på en gång han tyckte de va roligt. men efter två år så vart de dåligare och dåligare. han bestämde sig för å sluta. men han vart tvingad å göra dåliga saker. han kände sig sviken och ledsen. han berätta för sin mamma och pappa. dom vart ledsna och arga. han vart utkastad från sit hem. han hadde inga pengar inga vänner inget. sen kom han till en stad där de va skit bra han fick mASSA vänner. och fick jobb. han jobba och jobba. tills slut fick han hus barn och fru.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp nivå och roliga, spännande ,roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att du inte ska vinna alla scenarion. andra ska kunna vinna ett scenario. och inte förstöra så att du ska vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm. rdm, meta gaming, combat logging

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många servrar innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är mogen och seriös och skapar roliga scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde inte reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka