Nekad Anton.123 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton.123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? cola#4266

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter bosse bengtson han är 22 år gammal och är 1,96 lång och han kommer från somalia han gillar att spela basket och fotboll han är snäll men lite blyg och rädd av sig han för att när han var barn så blev han utsatt för krimenalitet i ung ålder men han lykades ta sig ut ur det när han var 13 då hans föräldrar blev ledsen efter 7 så skaffa han 2 barn med sin fru och sen börja han jobba i armen och jobba för dom och hjälpa till sen behövde han flytta från hans barn och mamma pappa och fru för att han fick inte va kvar i landet för att han slog ner en annan miletär för att han grep en person utan anledning och skulle skuta dom ingen fick reda på sanningen så bosse valde att byta namn när han kom till sverige för att passa in mer så han inte skulle bli utanför för att än idag så försöker han bli polise i sverige han tränar på det så han kan hjälpa folk för det är det som är hans dröm att hjälpa folk och så alla känner sig tryga och få bort krim på gatorna han tycker det är hämskt att det finns efterhan insåg när han blev det att det är farligt och han vill jobba inom nåt blå ljus jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med polise rp att jag har bra rp och hoppas att folk tar det efter så att alla kan bidra med sån bra rp som hälst till servern inom krim polise sjukvård så att det är bra rp i alla jobb och det ska va rolig rp så att alla vill köra på servern och man vill ha roligt om man jobbar på når jobb med bra rp och kolegor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska tycka att det är roligt i scenario och att ingen ska tycka att det blir tråkigt så att alla har roligt i det tillxempel om det är polisejag så ska dom som blir jagad ha roligt och dom som jagar så att båda har det roligt

Hur hittade du Unive? jag har många vänner som kört på unive

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka