Nekad AntoinePF8 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntoinePF8

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Nado#4752

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar varje dag i ungefär 5 timmar på vardagar. Varierar på helger, allt från 2-8 timmar på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2020, har gått ut och in men i 2020 fick jag WL första ggn.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/sg8naVU

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att rollspela exakt likt förut men ta åtgärder om man ser något udda eller någon bryta mot regler. Man ska ABSOLUT inte sluta rpa som vanligt för att hitta folk att banna. Ingenting ändras förutom att du hjälper staffsen lite mer.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag anser att det behövs fler servervakter och att staffsen kan vara sega ibland. Har exempelvis bemött ett stort antal lallare på olika ställen såsom Piren. Då bör personen få åtgärder, men ibland tar det lite för lång tid för staffsen att hjälpa antingen på grund av att de också rpar eller för att de är upptagna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som likt tidigare kan man exempelvis sluta rpa som vanligt och anpassar sin rp för sina roller. Något jag sett tidigare ganska ofta är att servervakter revivear överdrivet ofta istället för att skapa ett scenario. Om någon abusear sina roller innebär det att de använder sina roller och förmögenheter till sitt parti och för sig själv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka