Nekad Antoao | Whitelist ansökning [BEN10] [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antoao

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198056597684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antoao#3441

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Chris Jackson även kallad CJ. Chris Jackson är uppväxt i en väldigt tuff del av staden och var mycket omkring droger, vapen och gängmedlemmar i ung ålder. Så Chris är väldigt tuff av sig och klarar av väldigt mycket. Han har sett väldigt mycket i sitt liv och är inte rädd för att säga det han tycker och tänker. Chris har väldigt mycket ilska inom sig och det tar han ut igenom att göra olika kriminella saker. Intressen min karaktär har här att han är väldigt intresserad i bilar och mode. Så hans största fokus är att köpa en riktigt fet bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag har väldigt mycket erfarenhet inom RP och har precis kommit tillbaka till RP så försöker hitta en server man kan börja spela på. Jag tycker den här servern skulle kunna vara just den servern. Jag kommer bidra till många roliga scenarion och mitt mål i RP är ej att alltid vinna varje scenario mitt mål är att alla ska få ha det så roligt som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för jag tycker den ser väldigt intressant ut och det verkar som om ni har en väldigt lojal och rolig spelarbas. Jag tycker att servern har många unika scripts också. Jag hag tidigare inte spelat på en server med sån här stor spelarbas heller så det är en av anledningarna till varför jag vill bli whitelistad på den här servern. Sen ska jag försöka få in några av mina vänner på servern också så man kan börja spela med varandra.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den i FiveM server browsern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att alla ska ha det så roligt som möjligt och att skapa så många scenarion som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RailwayRP det är en liten nystartad server som en kompis till mig äger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka