Accepterad antisvirus | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antisvirus

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199047791553/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? ankatrin#5060

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronny Hellgren som är 32 år gammal och är 183 cm lång. Ronny kommer från Kurdistan och har precis flyttat till Sverige. Ronny har haft en bra uppväxt med bra föräldrar och syskon. I tidig ålder visade det sig att Ronny var väldigt duktig på att driva affärer. Vid 7 års ålder så startade han en liten marknadsbutik där han sålde tomater. Många i grannskapet blev imponerade och han fick beröm. Han pluggade ekonomi på gymnasiet och gick högskola i Kurdistans huvudstad. Ronny har fått sitt svenska namn från släktingar i Sverige. Nu har Ronny blivit lockad till Sverige efter han har fått uppleva kulturen på ett besök oss sina släktingar. Ronny vill öppna en egen affär och nå sina mål inom den Branschen. Ronny har många egenskaper, som att hantera stress och inspirera andra människor. Vissa kallar Ronny en bamse björn, Antagligen för han är så snäll. Ronny är även intresserad av bilar, företagande och kläder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en aktiv spelare med erfarenhet inom roleplay men jag vill även utveckla min RP som jag kommer kunna göra på Unive. Jag har testat många servrar innan och där har RPn varit sådär och jag har hört från många att det ska vara seriöst här så därför vill jag bli medlem på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bättre server genom att vara positiv och aktiv. Jag kommer även bidra till roliga scenarion med ett glatt humör så att andra spelare kan ha det roligt. Jag kommer ta servern väldigt allvarlig och inte lalla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska kunna gå ifrån ett scenario med en positiv erfarenhet alltså att man får ibland förlora för att andra ska få ha det roligt t.ex. om någon riktar en pistol mot dig så ska du vara rädd och inte ta upp din och börjaa skjuta driekt.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt Unive på sociala medier och även hört om denna server från vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka