Accepterad antisvirus | Ban överklagan - Miileeaaa -

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antisvirus

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047791553/

Ditt Hex-ID: 110000140d253c1

Vad är din discord tagg? ankatrin#5060

Vem var det som bannade dig? miileeaaa

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail RP springer samt hoppas när du bär någon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för det va fail rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte i en bil och från ingen stans så restartade servern. När vi kom tillbaka in så va han död och jag nästan död så jag bar upp han och sprang för att försöka hitta hjälp. Jag gick runt och frågadde om någon kunde köra mig och min polare till sjukhus men ingen ville så jag gick runt med han och råkade hoppa då och då men det va inte riktig meningen utan jag ville bara att det skulle gå snabbt. Jag tänkte inte på att det va fail rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det va mest mitt fel för det va fail rp men jag tycker även att 3 dagar ban är lite för lång tid för det jag gjorde. Ifall ni väljer att ha kvar bannen så accepterar jag det men jag skulle uppskatta att ni tar bort den eller lägger 1 dag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bära runt på han utan att hoppa och jag vet själv att jag gjorde ett mistag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka mer på vad jag gör när jag RPar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

godkänt, vill bara att du inte göra om det, nästa gång vill jag att du tänker "hade jag kunnat göra det irl?", eftersom man det är jobbigt att springa och bära nån irl.
:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka