Accepterad antisvirus | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antisvirus

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047791553/

Ditt Hex-ID: 110000140d253c1

Vad är din discord tagg? Manica#5060

Vem var det som bannade dig? JALLA CHINONOTA

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat Logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig eftersom jag Combat Loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så va jag och gjorde LSA med två polare. När vi nästan va färdiga med allt kom ett gäng på flera personer. Vi sprang och hoppade in i bilen och försökte åka iväg men exakt när vi hoppade in i bilen så sköt alla medlemmar mot oss bara för att vi försökte åka där ifrån. Dom hade egentligen ingen anledning till att börja skjuta mig. När dom hade dödat alla tre från ingen stans så gjorde jag spawnmenu för att jag blev så arg på att dom gjorde fel. Detta va fel av mig men jag gjorde det utan att tänka efter eftersom jag blev så arg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att från eran sida va det en rätt ban men från min sida så tycker jag att det va fel eftersom jag fick en impuls av att bara köra spawnmenu för att jag blev så arg. Jag gjorde fel och ångrar detta jätte mycket eftersom jag brukar inte göra sånna här saker. Det jag hoppas på är att ni iaf ska sänka mitt straff eftersom jag gjorde fel men det va verkligen inte det jag brukar göra. Jag fattar ändå att ni bannade mig men 15 dagar tycker jag är lite för länge eftersom jag tar snabbt lärdom av mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom genom att jag har inte gjort om det jag brukar inte ofta göra fel men ibland händer det. Alla bans som jag har fått har jag tänkt över noggrant och tänkt på att inte göra det igen eftersom jag har gjort fel. Jag har aldrig gjort ett impuls fel tidigare men nu hände det och det kommer aldrig hända igen för att jag vet hur allvarligt det är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda är att inte combat logga eftersom jag vet hur allvarligt det är. Jag hade istället kunnat gå support och berätta min historia om scenariot eftersom jag tyckte dom gjorde lite fel genom att bara skjuta oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra något av impuls alltså att inte bara göra något av stunden eftersom jag blir arg och det ska jag absolut inte göra igen eftersom jag vet att jag har gjort fel. Nästa gång ska jag följa med scenariot och ta alla grejer jag blir arg för efter för att inte förstöra scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka